Friday 6 May 2011

Hari aku Menang!!

Assalamualaikum..

Moh la tgk gambaq2 nieh..
Saja nak share gambar konvo...
kenangan manis pertama kali berkonvo walaupun hanya Diploma..
^_^

Ni besties aku..Anis~Fiza~



Cam artis lak byk kamera fokus..^_^

Ni ayah ngn adik..^_^



Dan aku tertanya-tanya..nape dia pandang aku cm 2 ya??
Adakah dia jatuh hati pada ku? wee...^_^

Peristiwa bersejarah ni sebenarnya pada 07/02/2011..
Tapi bahang kehangtan peristiwa ni masih terasa...
hehehe...
Kawan2 lama tak jumpa, jumpa blk..
Rindu betul..
Lepas nie, mmg susah nk jumpa..
masing2 dah jaoh..
Emm..


Dengan diploma yang ada ni lah aku dah bekerja..
Alhamdulillah,..
InsyaAllah ada rezeki aku, aku nak bekerja lebih baik dari ni..
Amin....



Nota: .................Diploma in Medical Imaging menjadi sejarah..DEGREE?????






11 comments:

Santan Berlada said...

mcm ak knal la ko ni...
tapi d mana ya...???

argh x pe la...
yg penting tahniah la
best dh convo... =P

Ayen... said...

Tahniahlaa kwn ucapkan walaupun diploma kire oklaa dari kwn ni,UPSR je......kuikuikui.

fathiah said...

wah... best nye... bile ak nk konvo... sobsob

SyaA_eEAa said...

taniah yee..
smg bjye d dunia pkrjaan t ato d dgree kmo yee..^^
cayok :)

Unknown said...

wah.. tak sabarnya bila time aku graduate nnti.. myu3..^_^

Afzainizam said...

,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
" Antara kau dan aku
Blog ini sebagai pengantara”
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

”Mummy I love You”...
Doa ku untuk mu
رَبَّنَا اغْفِرْ لِي وَلِوَالِدَيَّ وَلِلْمُؤْمِنِينَ يَوْمَ يَقُومُ الْحِسَابُ
"Rabbanaghfir Lii Wa Li Waalidayya Wa Lil Mu'miniina Yauma Yaquumul-hisaab"
"Ya Tuhan kami, beri ampunlah aku dan kedua ibu bapaku dan sekalian orang-orang mukmin pada hari terjadinya hisab (hari kiamat)"
O our Lord! And forgive me, and my parents, and all the Muslims on the day when the account will be establishe
Surah Ibrahim 14:41

~~~~~~~@@@~~~~~~
Buah mangga buah jambu
Kedua buah dibuat rujak
Aku bangga padamu ibu
Walau lelah tetaplah bijak
~~~~~~~@@@~~~~~~
Roti keju tidaklah mahal
Roti sumbu cukuplah murah
Walau anakmu sungguh nakal
Kasihmu ibu tetap tercurah
~~~~~~~@@@~~~~~~
Anak katak di pinggir sawah
Anak lembu pergi ke taman
Kasih anak sepanjang galah
Kasih ibu sepanjang zaman
~~~~~~~@@@~~~~~~

tahniahhhh... moga kamu terus sukses ... Alhamdulillah kejayaan anda berkat doa anda, ibu ayah rakan taulan dan yang paling penting ini lah hasil usaha anda....

SITI AISYAH BTE ARIFF said...

din...kome kenal teman meh?hehehe..okey,thanx..!! ^_^

anak muda..UPSR pn masyuk 2!anak 3 gak skang..hahaha

fathiah...konvo mmgla best..tp pnt kot..hehehe

syae...thanx..degree?emm..keje dulu la kot..heheh

shez...akan tiba masanya..the greatest day itu..hehehe..

afzainizam..thanx yea bg share..^_^
thanx jugak atas kata2 tu..^_^

ainiadam said...

waaa~~~ tahniah. tahniah!

Iqmall Aziz said...

:-) so try 2 graduated on ur degree aftr this....sure u can :-)

SITI AISYAH BTE ARIFF said...

aini...thanx!!

iqmall...insyaAllah..

^_^

Alif Haris said...

wahh .. da grad .. congrate2! nk smbung dgree mane ?