Tuesday 19 April 2011

AKU MASIH DARA..FARID KAMIL??

Assalamualaikum...

Hari nie kisah nya train delayed..
Dan aku sampai pukul 8.03 am..
Huish!!
naseb bek bos ok!! ^_*

Haa...
Aku belek2 PC tetiba aku ternmpak gambar nie..
Hehe...
AKU MASIH DARA!!
Whoosh!!
Panas-panas..
OOpps!!
Nie tajuk cerita la..
Alaa...movie ahmad idham tu..

Bukan apa, mak aku kerja Kementerian Penerangan, diorang handle Charity event ni tok anak-anak yatim..
Tapi bg cerita??
Haha..tak kesahla..yang penting dpt tgk free!!

Ni lah anak-anak yatim yang diraikan..^_^

Ni???Ni la Ex boipren aku..Hahhaa..die clash ngn aku sbb aku pendek..tak munawaras tol!!

Ni lak bekas kakak angkat adik aku..Dia kata diana ni cun, p la ang!!cek tak eran!!

Ni lak pengarah cite nie..Die dok sebelah kitorang weh!!!hehehe...
Patotnya aku yang dok sebelah dia, tp adik dia sebok xbg abg dia gatal..hehe...
aku yang gatal duh!

Okeh..tu ajer nak gtau!!
motif??
Saja-saja..
Aku ade gambar ngn artis...
HAHAHAHA...
Tau la korang adk-bradek artis..
Jgnlah gelakkan aku nie..
Sedih wooo!!

Nota: Mata kanan sakit.....




3 comments:

Ayen... said...

glemernye dieee.....

SITI AISYAH BTE ARIFF said...

glemernye kite...^_^

.ejat. said...

iqmal ckp ayah kau mngajar kat aswara?