Friday 8 April 2011

Serba Tak Kena!

Okeh..

Semalam aku de chat ngn sorg kwn ckolah aku nie kat FB..
Die p bg aku 1 page yg lama gila aku xnmpk dan page tu wat jiwa aku xtenang..
Siyes..
Aku gtau die yg apa yg berlaku masa chat tu akan wat aku xtenteram sok..
Dan tepat!!
Hari nie aku kerja semua xkena!!
Hish!

X-ray repeat sekali sbb tak letak marker..
Sian India tu sia2 sel dia mati sbb kene radiation 2x..
Nsb bek siket je aku tembak dia...hahaha..

Nak key in on9 result patient sume salah buat!
Salah tulis, salah nama, salah form..
Betapa kuatnye penangan bende nie..

Pastu kawan2 keje aku sume kene ngn aku ari ni..
Bukan kene marah tp kene bahan..
hahaha..
Kena lak time lunch blackout..
Dok kt receptionist ramai2, mengangkang, bukak satu2 cite..
Meleleh2 air mata aku glak kot!!
Diorang bahan aku, aku bahan blk..
Adoiyai..

Tapi tu ar..bila dak yang aku chat tu bkk cite lama..terkenang kot..
Semua terkeluar dlm pale aku nie..
Sedih..Rindu..
Tp tulah kenangan..
Hanya Allah je yg tau apa akan jd di masa hdpn..
kan?kan?kan?
kalau ada, maka adalah..
Kalau jadi, maka jadilah..
:-)
Btw wahai budak itu, kamu kejam!!Hahaha...

Dan aku mkn nasik laok gulai ikan sembilang dan juga mc chicken!!
Hee...

Nota: Aerosmith ................................

3 comments:

Santan Berlada said...

x kire la kenangan tu manis ke x...
tapi ianye sgt berharga
n x dapt diganti...^^

kngn lalu sentiase buat aku tersenyum...
best sgt... hehe

Unknown said...

sengal~~ haha.. have a nice day my friend.. ^_^

SITI AISYAH BTE ARIFF said...

Shamsuddin..Betul!! Mmg xdapat diganti..:-)
Dan rindu sgt kenangan tu..^_^

Shez..ko lg sengal kot?hehehe....Aceh!!