Wednesday 6 April 2011

Hidayah dan petunjukMu


Bila ku sedari diri disayangi

Langkah kaki ini semakin berani
Bila terkeliru ku ucap namaMu, terasa diriku
Kembali dipandu

Engkau pertama, tiada akhirnya
Aku dalam kegelapan Engkaulah cahaya
Izinkahlah aku menumpang di sini
Di bawah naungan kasih dan sayang Mu
Ku berserah diri


Hmm...Aku keliru..
Ya Allah..Kenapa dgn aku nie..
Ya Allah, hanya padaMu Ya Allah..
Aku serahkan segalanya padaMu..
Aku lemah sgt nak terima dugaan mcm nie..
Bila ada dua pilihan dan aku keliru..
Keputusan apa yang harus aku buat..
Ya Allah, sekali lagi aku mohon....
Bukakanlah pintu hatiku..
Berikanlah hidayah padaku..


Nota: ..........................................................





4 comments:

incredible hanis said...

what happen darling??..ce cite ce cite

SITI AISYAH BTE ARIFF said...

Biaselah nis manusia bila ada 2pilihan depan mata xtau nk pilih mna..:-)
btw, i'm ok..

Unknown said...

owh.. main kayu 3 eyk?? haha..XD

SITI AISYAH BTE ARIFF said...

huish!!!!fitnah!!hahahaha,.....xbek tae shezwan..wuuu